Frågor att besvara

Liza har utmanat mig att svara på lite frågor.
Jag är sällan bangen så här kommer svaren.
Alla som känner att detta skulle vara trevligt att svara på är härmed utmanade :D

Favoritfärg?
 Beror på vad det gäller. Grönt är skönt, blått är lugnt och beige är rätt.
Min garderob präglas dock av den uppiggande färgen "svart".
Vad hittar du på en regnig sommardag?
Humöret avgör. Antingen ser på tv, sitter vid datorn eller läser.
Andra alternativet är att fara och hälsa på någon.
Följer du något speciellt på tv nu i sommar?
Älskar deckare, speciellt de brittiska. Morden i Midsomer missas A-L-D-R-I-G!
Favoritsommarblomma/or?
Alltså....jag kan ju knappt namnet på blommor....Flitiga Lisa gillar jag dock.
Favoritdrink?
White russian och piggelin
Favoritdoft?
Doften av nybakta bullar.
Läser?
Just nu bara "Harlequinare" i väntan på nästa Harry Potter bok.
Har läst alla bra böcker jag hade hemma så nöden har ingen lag.
Drömresmål?
Paris eller till något soligt ställe (helst på bröllopsresa)
Hur vill du bo?
I lugn och harmoni.


DETTA VAR DAGENS ANDRA INLÄGG.
KOLLA IN FRAMSTEGEN PÅ RENOVERING NEDAN VETJA!



Text: ©fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: madde

You got mail! ;)

2007-07-13 @ 13:39:10
Postat av: Fridasfunderingar

Madde: Spännande, spännande :D

Postat av: Annika

Jag antog utmaningen :)

2007-07-21 @ 16:26:46
URL: http://www.pysselbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback