Sovrumsrenovering pågår också!

Morsning korsning!
Min sambo har lämnat soffan och är numera som en duracellkanin då det gäller att renovera!
Vädret har ju inte riktigt varit med oss soltörstande de senaste dagarna (undantaget idag),
så sambon har då koncentreratsig på sovrumsrenoveringen.
Det är bra att ha ett ute och ett inne projekt samtidigt verkar det som.

I förrgår byggde han helt igen dörren mot tvättstugan, och igår sattes takbalkarna upp.
Det är så ofantligt skoj att se allting växa fram!!!!

Balkar och igenbyggd dörr

Det enda som känns lite konstigt är att jag inte gör i princip någonting i renoveringsväg nu.
Å andra sidan så är jag ju med A. och det är ju nödvändigt (och skoj).
Det har börjat dra i min "titta-på-tapeter-tarm" i alla fall så jag får se när jag
 drar en repa och lånar hem tapetkataloger.
Tanken är att vi båda ska tapetsera själva.
Min mor ska komma hit och lära oss.
Känns som om det är någonting man borde lära sig helt enkelt!

*--*

Imorgon är det bröllop igen!
Är rätt nervös för sången, för denna gång känner jag brudparet ännu bättre och därmed kommer det bli svårt att inte bli känslosam.
Efter ceremonin väntar dock trevligheter och kanske nåt lika gott som den här:


*--*

Har funderar fram och tillbaka över om jag ska ställa denna fråga.
Hade en liknande då bloggen min blev kopierad för ett tag sedan, men känner att jag måste fråga.

Vilka är alla ni som läser min blogg?

Antalet kommentarer stämmer inte alls överrens med besöksstatistiken om jag säger så.
Skulle vara kul för mig att få lite feedback på det jag skriver helt enkelt.
Ett par av er (ni vet vilka ni är) är FANTASTISKT bra på att kommentera så ni behöver inte känna er träffade.
*--*


Tillsist önskar jag er allihppa en väldigt fin helg!

Kram!



Text och bild: ©fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mona

Måste erkänna att jag är lite dålig på att kommentera, känns lite pinsamt. Kanske för att jag är så nyfiken till min natur. Brukar säga att det är en god egenskap eftersom det vittar om ett genuint människointresse!!! Hur som helst - djupt imponerad över den ogifta makens talanger - och lycka till med sången. . .

2007-07-13 @ 16:55:09
Postat av: Anna

Kanske ska du låna ut P så att vi kan få klart här också? =) Ha en underbar dag! Jag hann inte skaffa något kort, så du kan väl hälsa M & M från mig & gratulera...? *kram*

2007-07-14 @ 10:22:39
Postat av: Mariakoden

Lycka till med sång å renovering!! Det är inte på M&A`s bröllop du ska sjunga eller......????? Ha det gott!! KRAM FRÅN MIG!

Postat av: Helena

Jag läser din blogg då och då. Jag har en liten länk samling på min dator, kategori blogg - pyssel och inredning hamnar du under :) du är en för mig inspirationskälla där man kan få smarta tips och ideer :)
Men jag är dock väldigt dålig på att kommentera, ska skärpa mig!

2007-07-15 @ 11:13:26
Postat av: Barbro

Vad ni är DUKTIGA!! Visst är det lite motsägelsefullt, att man både vill ta igen sig och arbeta hårt under semestern... på något sätt ska man hinna med allt!! kram på dig!

2007-07-15 @ 13:22:17
URL: http://www.barbros.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag är ju här! Men jag kommenterar alltid! Så där är det, jag har jättehög statistik men inte alltid så många kommentarer...lycka till eller vänta nu...hoppas att det gick när du sjöng!/kram!

2007-07-16 @ 12:58:25
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hoppas det gick bra att sjunga på bröllopet!!
Vad roligt det måste vara när all renovering är färdig!
Vad tycker du om Crocs:
http://junitjej.blogg.se/1184279493_vilken_frg.html

2007-07-16 @ 15:45:40
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Vicke

Vad ni är flitiga och jobbar på med renovering, spännande:)
Hoppas det gick bra med sjungandet på bröllopet!
Kram

2007-07-17 @ 23:26:24
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Mona: Jo, faktiskt liiiite. Men jag tycker om dig ändå! kram!
Anna: Han behövs nog här hemma, fast jag förstår att du vill låna honom! Hälsningen är framförd. Kram!
Mariakoden: Nej, inte någon M&A (utan M&M). Däremot stod förra helgens bröllop mellan en A&M. KRAM!
Helena: Hejsan! Vad roligt att du kikar på min sida, och skoj att du kommenterar!!! Vilken fin komplimang, "inspirationskälla"! Så snällt sagt!
Barbro: Jo, visst är det motsägelsefullt, men det finns nåt tillfredställande med att uträtta nåt också! KRAM!
Lisa: Jo,du är grymt bra på att kommentera.Sången gick bra! Kram!
Junitjej: Det gick bra! Däremot är inte renoveringen färdig på långa vägar, däremot går det definitivt framåt! Ska kolla vad du menar ang crocs.
Vicke: Japp, sakta men säkert! Kram!

2007-07-17 @ 23:32:03
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback