04:26

Hejsan hallå!
Har lite tidsbrist så det blir ett kortis inlägg idag.

A har feber. Fast det kan bero på att han har två övertänder som tänker visa sig för världen. Stackaren!
Han brukar i vanliga fall sova från sju-åtta tiden på kvällen och till halv sju på morgonen, men inatt vaknade han halv fyra. Var varm som en ugn. Han åt och somnade i min famn,lades ner i sängen och vaknade lika fort. En procedur som upprepades otaliga gånger mellan 04:30-05:00.

04:26 tittade jag på klockan. Han hade just somnat i min famn och såg jättefridfull ut. Jag gjorde en mentalt fotografi. Det var liksom en fin stund. En stund där det slog mig att jag faktiskt är mamma och inte bara Frida.

För att ha feber är han guld. Lite slöare gosigare än vanligt, men gode glad.

Snart får vi besök, så jag passar på att redan nu önska er alla en riktigt fin fredagkväll och helg!


image64

Änglar finns!

Kommentarer
Postat av: Thea

Söt ängel, vill också tro att änglar finns =)

Ha en jättebra helg och hoppas att lillen slipper febern/kram

Postat av: Karolina

Å vilken mamma också, guld värd!

2007-03-30 @ 19:02:22
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Maria

Såklart änglar finns!!!!
Jag ser ju en på din blogg!! =)
Hur har du det med din fot!????
Trevlig helg!
//M
Ps. Å vi var till happis idag.... Otroligt lite folk var det...Thank God!!!

2007-03-30 @ 21:09:03
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Frida

Thea: Fortfarande feber och kul att du också vill tro att änglar finns.
Karolina: Tack!
Maria: Jaaaa det gör dem! Foten är ok. Gör ont i vissa lägen, men rör mig obehindrat och det är så skönt! Så bra att det var lite folk!

2007-03-30 @ 21:21:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback