Trött!

Är riktigt trött idag, och var det även igår. Söndagens trötthet berodde mest på sömnbrist då jag var på galej (lugnt sådant) och kom i säng först klockan två på natten. Halv sju vaknade A och sedan var vi vakna.
Hann i och för sig se hela Vasaloppet, och det var kul. Tycker bara att de visar lite för lite av de vanliga Svenssons som åker.

Jag somnade dock på soffan och sov mellan 20.00 och 21:00 för att sedan vakna och gå till sängen för att sussa för natten. Man tänker ju då att jag borde vara jättepigg idag, men icket det.

Det kan ju i och för sig bero på att jag gick en långpromenad från hemmet och till stan idag. En promenad som tog en timme och femton minuter. Kroppen vääääärker! Redan nu alltså!
Törs inte ens tänka på hur det kommer att känns imorgon. HUGA!

Dagens plus var att det var så fin väder ute. Kände hur livskraften återvända då solen strålar värmde.

Snart är det vår!

V?xter
Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med promenad! Jag är ganska stolt över min promenad till er idag! Kramar

Postat av: Thea

Fin kruka!

2007-03-05 @ 22:02:01
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Mamms

Bra gjort att gå ändå till stan... kommer säkert att kännas i kroppen imorgon.
Kram

2007-03-05 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback