Så roligt!

Måste börja med att tacka för alla trevliga kommentarer jag fått till veckans tisdagstema!
Skoj att ni gillar det jag gör! :D

*--*

Här händer det inget särskilt, jag har det ganska bra (men det regnar här i Stockholm idag).
Ja, jag har snott det från en Carola låt.
För jag bor ju inte ens i Stockholm och inte regnar det heller, även om det är molnigt.

Fast det råkar vara sant. Jag har det rätt bra även om det just idag inte händer så mycket.
Ska väl laga middag på en stund misstänker jag så jag laddar för det.

På tal om mat så fick sambon en tidningsprenumeration av mig på denna i födelsedagspresent:

image186

Laga Lätt har bland annat veckomeny med tillhörande handlingslista.Känns på förhand som en bra grej. Däremot har vi inte börjat använda den än. Får se nästa vecka kanske vi kör igång....

 

Höres!




Text och bild: © fridasfunderingar.blogg.se


Kommentarer
Postat av: EVA

Ibland lullar ju dagen bara på utan att nåt särskilt händer...men det är livet !
Njut och ta vara på det...
(Hmmm har varit på begravning så jag är kanske lite djup nu...)
KRAM EVA

Postat av: Karin

Åh, det låter något som skulle passa oss med. Både recept och handlingslista.

2007-05-30 @ 18:07:07
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Liza

Skönt med en helt händelselös dag ibland... men visst har du börjat baka?? Tyckte att fågel visslade det i mitt rosenöra...
Ha en skön kväll!
Kram!

2007-05-30 @ 22:05:22
Postat av: Vicke

Smart med en färdig veckomatsedel och handlingslista och allt. Måste kanske köpa den tidningen, för vardagsmats fantasin tryter många gånger...

2007-05-30 @ 23:27:24
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Eva: Man får vara djup, speciellt om man har varit på något så tråkigt som en begravning. Kram!
Karin: Visst låter det bra med just handlingslistan, så man slipper tänka själv liksom! :D
Liza: japp. Bakade sommarkakor och negerbollar (får man fortfarande säga det?) igår. :D KRAM!
Vicke: Testa kan man nog göra. Vi ska prova fem nummer förutom det jag fotade av. Såg smarrigt ut iaf (recepten alltså)

2007-05-31 @ 11:56:05
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback