Tavlor

Med risk för att upprepa sig från föregånde veckor, men det är full fart mot helgen!

Eller så inte.

Har ingenting inplanerat faktiskt, förutom idag då jag ska i väg på gymet och bli vältränad träna.
Ska bli skönt att få bara rå om mig själv någon timme faktiskt. Sambon åkte i ottan igår, kom hem i natt, träffade oss (mig och sonen) en kvart i morse innan arbetet så jag känner mig redo för att göra någonting själv en stund. Sambon har nämligen jobbarhelg så det brukar bli lite långsamt ibland.

Kanske får besök av svärmor i helgen också, och då kom jag att tänka på dessa. Jag tycker ju om att omge mig med saker som de som står mig nära har gjort.  Tavlorna i
sovrummet, eller det som min mormor och morfar skapat. Svärmor är otroligt duktig på att brodera. Dessa fick vi i inflyttningspresen och de pryder väggen på vår matplats. Många timmars arbete var det....


image127
Foto:Privat
Perfekta kökstavlor i vackra färger!


 


 

Hoppas att fredagen blir riktigt mysig!

Kommentarer
Postat av: Annika

verkligen vackra :)

Postat av: Mariakoden

Vilken snäll svärmor du har!!!

Hoppas du har en bra helg...min sambo är borta på svensexa o elvaåringarna sover hos kompis...jag å minikillen har så mysigt hemma!!!

Kram!!!

2007-05-05 @ 20:50:14
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback