Triss som säger, och betyder, någonting!

Jag har mottagit en utmaning ifrån Vardagslycka om att visa  tre föremål från mitt hem som betyder mycket för mig och som visar lite om mig som person!

Efter lite klurande valdes följande tre ut:

image123

Fruktfatet från Babell är jag så väldigt nöjd med. Det får representera den sida av mig som gillar ordning och reda samtidigt som det är snyggt och funktionellt.

image177

Livslust från "Heta Hyttan". Jag vet!
Lite b-igt att ta samma inredningsdetalj som den som utmanat en, men detta är nog min STÖRSTA favoritinredningsdetalj. Den får symbolisera min glada sida.
Fick höra en gång att "om du är lika glad inuti som utanpå så är jag imponerad". Tror det var menat som en komplimang, men det är definitivt dubbelbottnat. Jag vill åtminstone gärna tro att jag är en glad och positivt människa, och hoppas att jag i alla fall då och då sprider lite livslust när jag själv känner  att jag har det.

image178

Tredje och sista: Min toalettrullehållare i lilla toaletten. Mitt kointresse har ju avhandlat förut. Även om jag inte längre har så många kosaker hemma, så är detta en av mina absoluta favoriter. Den är bara för skön!!!
Den tilltalar min barnsliga sida, likväl som den sidan som kallas för "dåligt humor
".

Hellre dålig humor än dåligt humör eller hur?!

*--*


Ha en trevlig lördagkväll alla!





Text och foto: © fridasfunderingar.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Thea

Självklart! Snabb jag är va?
Fina saker. Men det är lite svårt att välja ut bara 3.

Postat av: Fridasfunderingar

Thea: Extremt snabb!!!!:D Har du lika lite att göra som jag eller? ;-) Jag håller med, inte lätt att bara ta tre, så därför fick jag klura litegranna.

2007-05-26 @ 23:27:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Liza

Fina saker - och du är nog en av de gladaste personer som finns!!!! och sakerna säger mycket om dig!
STORKRAM!

2007-05-27 @ 19:31:25
Postat av: Fridasfunderingar

Liza:Det var en väldigt fin komplimang! Tusen tack!KRAM!

2007-05-27 @ 20:18:31
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback