Det lider mot helg...

...och på förhand ser det ut att bli en riktigt trevlig en!

"Men det är ju bara torsdag" tänker ni kanske.
Helt sant!
Men jag har sjuk mycket att göra dessa dagar.
Fast i princip bara trevliga saker.

Idag, STÄDA.
Hela huset.
Förhoppningsvis hinna träffa den hemvändande lillasystern.
Avsluta med körövning.
Ja, just ja-baka FJÄRDE tårtan för veckan.

Imorgon blir det inledning på Step-In. Brrrrrr....
Förhoppningsvis date med hemvändande kompis.
Städa allt jag inte orkade göra idag (kanske allt?).

Lördag ska jag få en makeup-kurs på förmiddagen.
Eftermiddagen är det dop! (Ni vet då alla ska äta från mina tårtor)
När samkvämen där är avslutad skeppas sonen till
dennes farmor för övernattning.
Detta för att på kvällen kommer alla de vuxna
från Föräldragruppen hit på F-E-S-T!
Ser väldigt mycket fram emot det också!

Söndag ska jag vara trött.....

Förmodligen kommer jag att kika runt hos er under dessa dagar (om jag hinner).
Skriva inlägg känns dock lite avlägset.
Å andra sida så har jag rätt bra frekvens på inlägg.
Sedan jag började 21:a februari har jag postat 189 inlägg med detta.
Inte illa pinkat för en trähäst!

Till veckan kan jag avslöja att jag har fått lov att visa lite
hemma-hos bilder från Kusin S  hus.
Vi var nämligen på besök där idag.
MYCKET TREVLIGT!

Kan inte visa bilder idag för det rätta redigeringsprogrammet
är inte inlagt än sedan sambon ominstallerade vår trixande dator.....

Nä, nu säger jag godnatt och....

Stormlykta 49 kr på Hemtex




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karin/Theasrum

Låter som en helt ok helg. Hoppas ni får trevligt =). Mysig bild!

Postat av: Karin/Theasrum

Låter som en helt ok helg. Hoppas ni får trevligt =). Mysig bild!

2007-11-22 @ 08:36:42
URL: http://theasrum.blogg.se
Postat av: Victoria

Å hej bara! Det var inte lite du skulle hinna...

Hoppas helgen blir bra!

2007-11-22 @ 19:39:30
URL: http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se
Postat av: Vicke

Det verkar bli en fullspäckad helg hoppas den blir bra!
Kram

2007-11-22 @ 22:54:35
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Läna

Jisses! Hur hinner man städa när man har barn?! ;) Fast om du ska ha fest är det väl lönlöst att städa INNAN festen?! ;) Kraaaam frida!

2007-11-23 @ 10:50:20
Postat av: Eva

Jag har julpyntat idag...kunde inte
låta bli...hihi !
*
Ha en underbart härligt helg !
KRAM EVA

2007-11-23 @ 11:26:21
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Karin/Theasrum:Tackar!
Victoria: Än så länge är den bara bra!
Vicke: Som sagt, än så länge är den bra.Återkommer med rapport!
Läna: Man hinner städa om man har en son som har blivit förälskad i Teletubbies och sitter som fastklistrad framför den! :D :D :D
Var tvungen att städa för att slippa skämmas!
Plus att det bli enklare när julpyntet ska fram....
KRAM!
Eva:Tjuvstartare där! Jag ska hålla ut till åtminstonde måndag i alla fall :D

KRAM!

2007-11-24 @ 08:38:07
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Hilajn

Trevlig helg du med:)

2007-11-24 @ 15:54:38
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback