Ingen inläggning...

....har det blivit, men mycket av det lilla han får i sig kommer fortfarande upp.
Vätskebalansen är dock bra!
Många bytta blöjor idag. Skönt!

Idag har det dock känts mer som om det är mer en reflex som gör att han kräks än magsjuka
-förutom första i morse då han grät av obehag efteråt.
De andra två gånger han kräkts har det bara kommit utan att han reagerat nämnvärt.

Hoppas att imorgon blir en kräkfri dag!

Om inte annat så jag kan skriva om någonting annat och roligare....
Vill ha tillbaka mitt charmtroll!

KRAM TILL ER ALLA SOM BRYR ER!

Kommentarer
Postat av: Anna

Yikes! Jag hoppas verkligen ni får slippa det där i fortsättningen.
Har värsta kräk/spy-fobien. Blir alldeles snurrig bara jag läser här!
Kram på dig! Och krya på sötnöten!

Postat av: EVA

Åhhh hoppas nu han får slippa kräket...
Min äldste son fortsatt av bara farten, efter en magsjuka, att kräkas varje gång han fick i sig nåt... så det fick bli att distrahera honom med nån leksak eller nåt supersmarrigt...och det funkade !
*
KRAM EVA

2007-11-08 @ 08:35:40
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Läna

men frajda! ååh, så trist med kräk! Men det låter ju konstigt att det håller i sig så länge tycker jag. (undersköterskan måste få jobba lite i mammaledigheten) ;) Magsjuka brukar man ju ha ett dygn... och det är ju konstigt att inte du har det!? jag skickar lite friska baciller! kraaaam!

2007-11-08 @ 09:22:03
URL: http://lenajl.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Anna:Förlåt!Vill inte göra dig snurrig...
Kram och A. tackar för omtanken!
Eva: Än så länge inget kräk idag! Ska prova distrahera honom.
KRAM!
Läna:Det är urtrist!
Men *peppar,peppar* har han än inte kräkts upp vällingen jag gett idag. Kan det vara så att jag sluppit pga av min bästa, nyfunna vän, alkogel?
KRAM!

2007-11-08 @ 09:40:28
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Helena

Jag är INTE avundsjuk på allt kräk. Jag har liksom en i tidigare kommentarerna också en jättestor kräkfobi. Blir också lätt darrig bara av att prata om magsjuka och kräk. Det låter i a f som att lillen är på bättringsvägen nu!! Bra! (-:

2007-11-08 @ 11:39:00
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Zack

Håller tummarna :)

Hej på dig förresten :)

Detta med att skriva sina tankar upplevelser och sorger är jätte roligt.

Välkommen till min blogg, med bl.a. en hel del *tips om Ekonomi i allmänhet och pengar i synnerhet.

2007-11-08 @ 12:00:01
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Läna

Det är troligt... *haha*

2007-11-09 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback