Usch, fy och blä!

Igår satt jag och önskade att det skulle komma lite snö idag så att ,efter jag,mamma och sonen ätit gemensam middag, skulle vi kunna ta en tripp förbi kyrkogården och se på det vackra ljusspelet.

Imorse vid fyra väcktes jag av sonen.
Magsjuka.
Blä!

För ett par timmar sedan fick han feber också.
Stackarn!

Just nu sover han i sin säng.
Annars har han sovit på mig eller sin farmor som var här ett par timmar så jag fick sova litegrann.

Så här hängig har jag ALDRIG sett honom.
Som tur är får han i sig lite vatten då och då så det verkar inte vara risk för uttorkning.

Jag är ovan att han är sjuk och känner mig osäker på det mesta.
Tycker jag borde blivit stabilare efter ett års tid.
Men som tur var så har han varit rätt så frisk under det här året.
Borde nog bli lite tuffare, men mammahjärtat mitt blöder.

Ska försöka somna en stund jag också, men det är svårt att slappna av då min hjärtebarn mår dåligt.

Hoppas ni andra har en fin dag!

Vi fick ju snö i alla fall....


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Liza

Synd på vår myskväll.. men det vikigaste är att lillen blir frisk igen! Hoppas du får sova lite också!
KRAM!

Postat av: Linda

Oj, så tråkigt att han blev sjuk. Hoppas det är snabbt övergående. Man känner sig så maktlös när dom små är sjuka!

2007-11-03 @ 19:18:08
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Helena

Fy med magsjuka!! Jag gruvar till den kommer till oss. Det brukar börja vid den här tiden på året. Hoppas i a f att lillkillen blir frisk snart!!

2007-11-03 @ 20:44:16
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Karin

Nej, det är aldrig kul då man har sjukt barn. Alvedon och lite extra kramar mår man ofta bra av. Hoppas han är piggare imorgon. Ha en bra kväll!

2007-11-03 @ 21:30:35
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna

...men tänk så originella fläckar ni fått i soffan. Nått positivt iaf.... *kram*

2007-11-03 @ 22:56:04
Postat av: Läna

Och magsjuka som är det VÄRSTA som finns. stackars Lillen. *kramar mamma*

2007-11-04 @ 11:23:22
Postat av: Mona

Stackars liten och hans mamma med! Magsjuka kan verkligen förändra ens barns personlighet så mammahjärtat blöder. Hörde av farmor att han sjöng iaf. på kvällen - ett gott tecken på tillfrisknande? Synd att ni inte kan komma på kalaset, jag som bakar tårtor för fullt. Många kramar

2007-11-04 @ 11:25:08
Postat av: Karolina

Krya på er gumman! Hoppas ni mår bättre idag!! Kram Kram!

2007-11-04 @ 20:06:37
Postat av: saravillfara

Stackar´n!
Det går verkligen mycket magsjukor nu, vi har inte heller klarat oss undan. Eller rättare sagt, lillebror har varit sjuk (och typ alla hans klasskompisar!).
Hoppas han är piggare nu.

2007-11-04 @ 20:07:25
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Victoria

Iiiiih! Magsjuka! Huvvaligen så hemskt!
Ska de attans epidemierna börja gå nu igen??
Hoppas ni andra klarar er!

2007-11-04 @ 23:06:11
URL: http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback