Utökad samling!

Först:
Ingen kräkning än så länge idag.
Har gett honom sexmånadersmat (läs inga klumpar).
Har fungerat bra hittills. SKÖNT!
Vändningen kanske har kommit! :D

Sen:
För ett par veckor sedan
utmanades jag att visa min servettsamling.
Jag har ju liksom ingen så jag fick utstå en del gliringar för det.
Min mor tyckte hemskt synd om mig så hon köpte en present åt mig på IKEA.
(det är ofta synd om mig för jag är mellanbarn förstår ni)


Servettsamling(utökad)


Fyra olika sorter:

R-E-S-P-E-K-T


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: madde

Vad skönt att höra att det är på bättringsvägen..ta i trä! Men du 4 stycken servetter är inte dumt det. det är då 2 mer än vad jag har ;) kramar!

2007-11-08 @ 16:04:55
Postat av: Anna

U R PATHETIC! (Eller hur det nu stavas) Men som sagt var - hushållspapper funkar ju de me!

2007-11-08 @ 16:07:26
Postat av: Fridasfunderingar

Madde:Wohoooo!Två fler-inte dåligt!
Anna:Håller upp en hand,med fingrarna utsträckta...men låter bara ett vara kvar....gissa vilket!?!? grrr ;-)

Postat av: Victoria

Fyra sorter är verkligen respekt.
Jag har två: Vita från IKEA och blå från IKEA.
Spännande...

Skönt att kräket börjar ge med sig. Man blir sååå less! Och så är det ju synd om den som är sjuk såklart, men man blir verkligen less.

2007-11-08 @ 21:27:18
URL: http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se
Postat av: Fridasfunderingar

Victoria: Skönt med någon som förstår ,-) Både med servetterna och "less"-känslorna. Imorgon ska det dock bli skoj.Ska bort och shoppa heeela dagen lång! :D

2007-11-09 @ 10:21:19
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: EVA

Skönt att kräket börjar ge sig ! Inte kul med magsjuka på småkidsen !
*
Och servettsamlingen tar sig...du ska se wepp om är du ikapp och förbi morsan...hihi !
*
Ha en kanonhelg vännen !
KRAM EVA

2007-11-09 @ 10:29:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Eva:Ikapp kommer jag nog aldrig....Skulle ruinera mig ;-)

Kram!

2007-11-09 @ 15:52:15
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback