Renovering och omflytt färdig!

Japp. Ni läste rätt!
Sovrumsrenoveringen är klar och vi är inflyttade i vårt nya sovrum.
A. har fått ett eget (fint) rum.
A:s tillfälliga rum har blivit "gästrum"
 som skulle användas om vi någonsin hade gäster.

Men vet ni HUR taskig jag är?

Jag tänker inte visa en endaste liten bild idag.
Men kanske under helgen, allra senaste måndag.
Har just tagit kort på sonens rum, men nu ropar sambon att vi ska se
 någon serie på tv.
Så då gör jag det.


Vinterblomster

Önskar er alla en trevlig helg med en bild på
årets vinterdekoration på trappan.
Finast är helt klart hjärtat jag fick i present av mamma.




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad tråkit, men då får jag väl allt återkomma då.

Postat av: Läna

Jag vill åxå få blommor. och hjärtan... :)

2007-10-05 @ 14:26:13
Postat av: Helena

Min förhoppning är att jag också ska ha en höstblomma på bron i år, men det är osett ännu. Hinner inte riktigt med allt jag vill just nu! Frågan är väl om jag någonsin gör det? Ideerna sprutar, men tyvärr inte tiden! (Synd att jag missade dig/er på lunchen i torsdags! Hade varit kul att träffas)! Ha en bra helg. Kram!

2007-10-05 @ 23:08:22
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Karin

Ha en bra helg! Längtar efter bilder.

2007-10-06 @ 13:43:43
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback