IKEA-dag!

Idag var jag och min kära mamma på IKEA!
En heldag med surr, mys, gotta och en massa shopping! UNDERBAR DAG!
Jag hittade allt jag hade på min lista, plus allt det jag inte visste att jag behövde....
Skoj att precis ALLT fanns,det har aldrig hänt mig förr på en IKEA-tripp.....

Bilen var fullproppad med grejer när vi åkte hem, precis som det ska vara.
Jag höll min budget precis, eller rättare sagt, med en hundralapp tillgodo.
Fast å andra sidan stod mamma för allt sådan här:

Fika på IKEA


Medan sambon jag fick betala för allt sådant här:

Fyllda påsar


Snart få ni se grejerna på plats!
Kanske till och med imorgon?

Nu ska jag sussa-det har varit en lååååång dag!





Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vilken mysig shoppingdag ni verkar ha haft... själv är jag botad för ett tag framöver... vi hade en mindre lyckad tur för några veckor sedan.. Det är alltid roligt när man också kan kombinera med lite socialt umgänge... =)

Postat av: Fridasfunderingar

Barbro:Jag läste det inlägget så jag förstår dig verkligen!

2007-09-09 @ 17:20:59
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback