Svart eller vitt

Härliga fredag!


Jag tror det blir en sådan nämligen!
Lillasyster är hemma och hälsar på så säkert blir det att träffa henne.
Det är fakitskt fint väder ute, åtminstonde skiner solen.
Hur varmt det är har jag inte den blekaste aning om faktiskt....

I helgen blir det att resa till IKEA. JAAAAA!
Sonen ska vara hos sin farmor för sambon jobbar helg.
Nästa vecka är min handyman ledig så då finns det ju en chans att sovrummet blir färdig.
Det har ju liksom varit annat som kommit i vägen för det projektet senaste veckan.
Tur det! :D

Jag hann ju med att fylla år för en sisådär femti'  år sedan (eller nåt).
Har ju inte skrivit nåt om det, men kontentan var att folket var trevligt,
 fikat gott och presenterna fina.

Jag fick bland annat en ny digitalkamera av sambon och sonen, men vi kommer inte riktigt överrens ännu så jag har faktiskt fortsatt att fota med min förra kamera tills jag får till bilderna.

En annan present jag fick av min mamma (och pappa) var dessa.
Kan ju också ses som ett försenat tisdagstema.
Detta pryder (och då menar jag pryder) mitt kök nu.

Snyggt i köket!
Cult designs snygga diskmedelsflaska och ljusdekoration.
Designade av Marita Lord.


 



  Ha en fin helg nu alla-det ska jag ha!





Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se




 


Kommentarer
Postat av: Helena

Snyggt! Det där skulle jag inte alls ha något emot i mitt kök heller!

Postat av: Isabelle

Verkligen jättesnyggt. Passar super mot kaklet och bänken. Trevlig helg!

2007-09-07 @ 12:59:34
URL: http://www.humleochdumle.se
Postat av: Frida

Hurra hurra vad snyggt det blev! Jättekul att se produkterna på hemma hos bloggare bilder :) Trevlig helg!

2007-09-07 @ 13:28:02
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Helena:Kanske nåt att önska sig i julklapp?!
Isabelle:Kul att du gillar det för det gör jag också!Det passade såååå bra! Trevlig helg du med!
Frida:Skoj att du gillade det trots att mina stackars bilder av Cult-saker inte alls är så fina som dina! Trevlig helg du med!

2007-09-07 @ 15:10:46
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Karin

Då kanske det till och med blir kul att diska om du kan snegla på den snygga diskmedelspumpen och kanske ha ett litet ljus tänt under tiden. Trevlig helg!

2007-09-07 @ 20:47:38
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Jättefint!
Gillar det där ansiktet!!!!
Ha en skön helg!!
Kram!!

2007-09-07 @ 21:10:02
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback