Hur beskriver man...

...den perfekta möhippan?
Fantastiskt trevlig, roligt och härlig dag fick jag.
Just nu hinner jag dock inte berätta om den för jag har tusen grejer att
fixa idag känns det som. Dessutom ska jag på kalas idag då
mitt älskade syskonbarn fyller år!

Jag lovar att återkomma med beskrivning.
(vet bara inte riktigt när)

Viktigast för mig just nu är att säga:
Tusen, tusen tack till alla som var med i lördags.
Extra tack till arrangörsstaben.
Utmärkt ordnat!


KRAM!!!!



Text: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Kul att höra att du är NÖJD med din dag! Ser fram emot att höra fler detaljer. Gick det bra med loppis-uppgiften förresten? (-:

Postat av: MADDE

Vad skoj att det var en lyckad kväll. Var kul att få vara med iallafall i någon timme. Nu längtar man bara tills på lördag när dom stora trummorna skall slås på :) Ses kanske idag.

Kramar!

2008-08-11 @ 10:47:23
Postat av: Karolina

Tusen tack själv för en helt underbar dag, kväll och natt! Längtar till lördag då vi åter ska ha trevligt tillsammans! kraaaaam!

2008-08-11 @ 11:25:31
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: L I S A

Härliga att det blev lyckat!Förstår att det är myyyycket nu! KRAAAAAAAAAM!

2008-08-11 @ 19:02:39
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul det låter=) Ha det bra, kram emmsan

2008-08-11 @ 22:33:17
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback