Helg!

Det är fredagkväll och mitt huvud känns så tungt.
Ska snart sova, men måste ju se om Kevin tar hem Idol.
I mitt tycke vore det konstigt annars.
Igår var det "Stormen" med buffe efteråt.
Efter middagen underhöll Storstryk (vilket jag inte visste  om att de skulle göra),
Min kväll var således gjord. Det gjorde också att jag blev kvar mycket längre än jag tänkt och egentligen orkar.
Halv tolv kom jag hem trots att de fortfarande spelade.
Mitt dunkande huvud satte stopp efter en lång dag.
Ska för övrig se Stormen igen nästa fredag fast med makens jobb.
Finns en del muskler jag inte har nåt emot att beskåda igen. :)

Imorgon ska vi sjunga med ursprungsfamiljen, men i övrig
finns inga planer för helgen. Känns skönt!


Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: EVA

Sonen var på Stormen i torsdags men var inte alls nöjd ! Så de festade på istället :D och då blev allt bra...hehe !

Hoppas du får en fin helg vännen !

***

KRAAAM EVA

Postat av: Helena-hem ljuva hem

Åh, jäklarns vad länge du stannade i tordsdags!

Vi åkte ju redan vid 22-tiden. Passade på då eftersom jag fick skjuts med Maria. Och ja visst fanns det finfina muskler att beskåda på Stormen! (-: Ha det! Kram Helena

2008-12-13 @ 15:36:36
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Tomas

Jasså? Flexar inte Putte sin kraftfulla hydda nog för dig? Tänk dig honom svingandes i ringar.. :)

2008-12-15 @ 08:30:28
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Fridasfunderingar

Lallis:Hoppas du njöt av reprisen!

Eva: Blev ju inget partajande för mig så jag får se om jag kan ta igen det på fredag.

Helena:Ja.Det var ju storstryk.Men trött var jag dagen efter.

Tomas: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-12-17 @ 22:03:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback