Hmmmmm...

.....jag hade tänkt göra ett riktigt inlägg med bilder och sånt men
maken har fört över alla bilder från kameran och han har som vanligt
inte lagt dem i rätt mapp så jag hittar dem inte.
Typiskt honom!

Julen har varit väldans bra!
Julafton förflöt i sakta mak, världens bästa och roligaste tomte kom förbi,
barnen tindrade till batterierna tog slut och slagsmål bröt ut.
Vi gick hem proppmätta och satte ihop en av sonens julklappar;
ett garage i tre våningar. Han har redan lyckats ta isär det.
Annars har han faktiskt lekt mest med dockan han fick.
Han har fått namnet "Emil".De senaste nätterna har han somnat med
armen om honom, badat med honom och intresserat sett på när Emil
sitter på pottan. Jag erkänner, jag hade mer än en baktanke med att köpa
en docka till honom.

För första gången på flera år var jag ut på juldagen.
Har inte känt så mycket folk sedan det begav sig under tonårs-och tidiga
tjugoåren. Väldigt roligt hade jag och barndomnsvännen på vår pubrunda som
avslutades med en Kebab på Adana.

Snart ska jag mot stan och äta lunch med tjejgänget.
Efterrättten blir en fika med en annan  vän.
Jag ska med andra ord vara jättesocial idag.


Ha en bra helg vänner!

Kommentarer
Postat av: Lallis

Härligt att julen varit bra.

Ha nu en fin helg:)

Kram

Postat av: Tjohalia

Ha en god fortsättning!

Kram Sandra

2008-12-28 @ 15:15:11
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Karolina

Jaa, visst hade vi det trevligt ute och rätt så trött var man dagen efter. Ha nu en fortsatt bra jul! kramis

2008-12-29 @ 09:07:15
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback