Ibland känner jag för att ge upp.

Först ryggen och nacken.
Sen en pajad mage.
Enough is enough liksom.


Min Stockholmsresa blev inte riktigt som planerat.
Umgås med vännerna var underbart. (TACK)
På Golden Hits var de fantastiskt duktiga!

80-tals show på Golden Hits. Kolla kläderna! *skrattar*


Jag hittade en massa tröjor som jag hoppades.
Däremellan?

Magsmärtor, illamående och sängliggande.

Hela söndagen tillbringade jag på världens bästa

Rest and Fly på arlanda flygplats och bara längtade hem.

Inte riktigt så jag tänkte mig spendera min söndag.

Sedan dess har jag varit hemma.
Varit till läkaren. Fått lite råd.
Hoppas kunna jobba i veckan.
Får se hur det går.

Har försökt skapa julstämmning hemma också.
Går väl si så där.Får inte riktigt ihop det.
Det löser sig nog.

Nu-lägga mig och vila.
Fler bilder kommer vid tillfälle.

På återseende



 


Kommentarer
Postat av: Kör-Anna

Ge aldrig upp!

Saknar dig vännen.

Kramar

2008-12-09 @ 16:52:24
Postat av: Karolina

kramar om

Postat av: Mamma

Ha! Ha! Vilken flach-back.. jag menar kläderna! Något för tenorerna??????????

Försök hålla humöret uppe.. annars kan jag vara din terapet...:D

Love you!

2008-12-09 @ 22:59:38
Postat av: Jenny Lidman

Usch du låter inte kry, hoppas du blir bättre!!

Jaså du har förståelse för mitt dåliga samvete hehe...



Han var inte glad på mig. Men jag kan förstå honom.... :) Skulle inte heller bli så glad om någon slängde mig i en tvättmaskin!

2008-12-09 @ 23:19:28
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: SvBG

Kramar om stackars Frida



Till "Mamma": Tenorerna? Vi ser ju redan ut så där...



2008-12-10 @ 16:12:09
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Fridasfunderingar

Kör-Anna:Jag ska inte, jag lovar.Kram!

Karro:Kramar tillbaka

Mamma: skrattar För tenorerna!Bara att ge förslaget till estetiska gruppen .) Kram

Jenny:Nä, vem skulle bli glad för det??!!

SvBG; Tack snälla du.Kram tillbaka!

Ni kunde väl bli lite tydligare i looken då.

Speciellt magväskorna.De var grymma nämligen :)

2008-12-10 @ 19:43:48
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback