Concrete angel

Finns det någon därute som inte gillar musik?
Jag gillar många olika sorters musik, men absolut inte alla.
Den genré som ligger mig närmast om hjärtat är countrymusiken.
För den betyder ofta någonting.
Den berätttar en historia.
Ibland inte en så vacker sådan.
Men viktig.



Våga se!
Våga reagera!
Stå upp för dem som inte kan det själv!
En misstanke räcker.
Hellre ha fel en gång än blunda två gånger för sanningen.

Ytterligare en fantastisk låt finns
här.


Text: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag kan lyssna på många sorters musik. Med vissa gränser! Bloggade om det igår...

Country är väl inte favoritmusiken... men mina referenser är inte så stora heller... jag tänker på Dolly då jag hör ordet country.

Postat av: Lisa

Jag gillar också country...det enda jag verkligen inte gillar är jazz......det HATAR jag istället:)))ha en trevlig helg, och kram!

2008-01-18 @ 06:16:39
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback