Fridas dagar

07:15 Stiga upp, släppa ut A ur sängen, äta, göra mig i ordning.
08:00 Jobb
11:00 Det börjar kännas extremt jobbigt att jobba pga av ryggen
11-12 Kämpar för att orka på jobbet
ca 12:00 Åker hem. Äter lunch. Vilar. Somnar alltid.
ca 15-16 Jag och A vaknar. P gör redan någonting nyttigt. Diskuterar vad vi ska äta. Går och handlar.
17-18 Äter middag. Umgås. Vilar på soffan
23:00 Går till sängs-läser-somnar.


Typ så har hela min vecka sett ut.

Jag har dock hunnit med lite kring bröllopet och i A:s liv har hänt en stor grej.
Blommorna har slagit ut i krukor och rabatter och P renoverar.
Lite grejer är inköpt till huset och altanen.

Återkommer kring det.


Trevlig helg!



Text: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lena

ja tänk, snart är det bröllis! Min nacke pajade totalt 5 dagar före vårt bröllop, så jag åkte till skeå varannan dag för att överleva. Tack och lov så ordnade det sig! lycka till! kram !

Postat av: Emma

Ush vad det låter jobbigt, du kämpar verkligen på bra!?=/ Ja bröllop vadkul...underbart!!Ha det bra, många kramar emmsan

2008-07-06 @ 15:17:02
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: L I S A

Härligt!

(jag menar att det går framåt med bröllopet)

synd bara att ryggen krånglar än.....

2008-07-06 @ 16:32:28
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag har hört att rutiner är bra, att det får dagarna gå fortare då.. Vilket i sin tur innebär att bröllopet närmar sig och så även semestern! Bamsekram till dig och din underbara familj!!

2008-07-06 @ 20:45:19
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå....

Vilka roliga dagar.....=O

Hoppas din rygg blir bättre nu!

Å näääär ska bröllopet stånda-kanske redan på måååååndag.....??

(den låten kan du va?)



Jag vore tacksam om du påminner mig om min klippning!



kram på dig!

2008-07-07 @ 16:20:08
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback