Hoppas gästerna gillar hemgjorda grejer....

Jag har ju varnat er....så här kommer det mera på bröllopstemat.
Fast imorgon kommer det nog nåt annat. Har tagit lite kort på
IKEA-sakerna igår kväll nämligen.

Idag har jag bokat tid för nagelförlängning.
Jag försökte verkligen att spara, men mina gamla
handbollsnaglar ville verkligen inte hålla.
De bara gick sönder och började se förskräckliga ut!
Detta trots förstärkare och nagellack.
750 riksdaler kommer kalaset att kosta.
Vet inte vad sambon säger om det.

Idag har jag pysslat med placeringskorten.
Det blir ungefär så här:



Ytterligar fyra bitar har dykt upp till "möhippeföljetongen".
Denna gång låg de i min garderob OCH vid tandborsten.




Snart får vi besök så jag stannar där för idag-om inte fler bitar dyker upp det vill säga.
Om ni är nyfikna.
Annars kanske jag ska hålla utvecklingen för mig själv? ;-)


Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill gärna följa utveckligen :) Kan tänka mig att det är spännande! Åh jag vill också göra en nagelförlängning, kram Sandra

Postat av: anna

vad fint! :)



Jag skulle vilja tipsa dig om gratisbio.se (och nej, sluta inte att läsa nu!) - jag trodde nämligen inte heller på det när jag motvilligt registrerade mig. Men ärligt talat så blev jag verkligen glatt förvånad! Just nu har jag över 1200 ihopsamlade poäng vilket jag hade kunnat byta ut mot 3 biocheckar, men jag väljer att istället spara vidare till ett presentkort på H&M på hela 700 kronor. Det låter väl för bra för att vara sant men jag kan garantera att sidan är 100 % seriös (jag har förresten sett flera kända bloggare tipsa om den!).

Det går till så att man tjänar in de här "poängen" genom att t ex delta i gratis undersökningar, klicka på dera sponsorer eller värva nya medlemmar. Hur enkelt som helst och i längden väldigt smart. Man får antingen helt gratis biobiljetter eller ett presentkort på 300,500 eller 700 kr som man kan spendera hos t ex H&M, Åhlens, Stadium, Cervera, Kicks, Guldfynd. Det enda du går med på är att på mycket enkla sätt och utan kostnader samarbeta med gratisbio och deras sponsorer!

Du kan väl iallafall kolla in länken? :)) tusen tack! /Anna



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-30 @ 17:09:48
Postat av: Maria

Visst, jag är supernyfiken å vill väldigt gärna följa med i utvecklingen. Blir ofta "trackad" för att jag är så nyfiken av mig... Så snälla, fortsätt hålla oss uppdaterade, det är så kul!! Kram, Maria

2008-07-30 @ 17:32:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Karolina

Naglarna tycker jag absolut du ska fixa, gör dom inte för långa bara så du inte kan hålla i besticken.. hihi Jag vill se fler pusselbitar! kram kram

2008-07-30 @ 21:20:36
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Vad spännande med detta möhippa-pusslet!! Jag skulle bli alldeles galen av nyfikenhet. (-:

Jag förstår om det är mycket som ska fixas och donas med så här de sista veckorna innan den stora dagen, men det verkar du ju fixa med glans.

Ha det bäst. Kram!

2008-07-30 @ 21:45:22
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Iris

Det är ju väldigt spännande med möhippa och bröllop, så det är inget du behöver be om ursäkt för att du skriver. Jag vill hemskt gärna följa utvecklingen :)

2008-07-31 @ 06:43:52
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Mary

Jag erkänner villigt (ja, jag är nyfiken=) att jag tycker att det är SUPERSPÄNNANDE med bröllopsplanering OCH möhippa-pussel. Jag vill också!

Kram Mary

2008-07-31 @ 21:08:19
URL: http://maria-75.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback