Lite mer ordning?

Förvaring till återvinningen.
Låter som en dröm.

Föreslog för sambon för två år sedan vid ett Ikea-besök
att vi skulle köpa dessa och använda till återvinningen.
Han såg inte någon anledning.

Senast när jag kom in på förvaringsavdelningen,
efter att spenderat lång till på tyger mm(ni vet lakanen jag köpte)
ropade han glatt att jag skulle komma och kika på förvaring till
återvinningen som han sett ut. Gissa vilka det var han fastnat för?

Tur att han är så snabb av sig.....


"Sortera". Bäst!
Ni får dock inte se resten av skrubben.Så deprimerande syn!


PS: Man kan ju fråga sig vad jag gör uppe vid den här tiden.
Svaret är försöka fixa lite musik till själva bröllopsfesten. 
Nästan hundra personer och i spridda åldrar. Lätt?Inte det. DS


Text och bild:F©ridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: L I S A

såg annonsen i tidningen......ihhhh det är NÄRA nu!!

<3 <3 <3

Postat av: Karolina

Dom är perfekt, syrran har dom också sedan tvättstugebyggande i maj. Dom har skrivit med svart tuschpenna på framsidan av locket, så man vet vad som ska var. Nu ska jag plocka blåbär.. tjingeling, kram kram!

2008-08-01 @ 13:51:28
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Iris

haha det är nog många kvinnor som känner igen sina egna män i det beteendet :)

2008-08-02 @ 12:17:31
URL: http://inredningskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback