Fortfarande paj.

Min rygg är fortfarande paj.
Tro inte att jag skrivit detta inlägg i ett svep.....

Har en massa att skriva om men orkar inte. BLÄ!

Ska försöka mig på att jobba imorgon.
Får väl försöka vila korta stunder på soffa eller nåt.
Kan inte sitta för länge, stå för länge eller ligga för länge.
What to do?
Just nu är det ländryggen som håller på att ta knäcken på mig.
Nästan som foglossningar all over again.
(nej jag är inte gravid).

Var hos naprapaten i onsdags.
Jag hade låsningar i bäckenet, ländryggen, bröstryggen och nacken.
Plus att hela ryggen var spänd.
Jag dristade mig att berätta att sambon och storasyster tjatat i flera
år på mig att jag skulle gå till någon.
Han höll med dem.
Sambon är nöjd (över att ha rätt, inte att jag har ont)

Kommer ta minst fyra gånger innan han tror jag är någorlunda ok igen.
Fast hela nästa vecka måste jag vila från behanling.
Hur ska jag överleva det????

Förra helgens höjdpunkt:
Grannen tycker vår sämja är för god så han grävde av telefonkabeln.
Grannfejden nästa??? *skrattar*


Televerket? Det var inte igår.
Och männen som kirrade linan såg ut att ha varit med ett tag.
De enda som fixade att laga våra gamla ledningar måntro? ;-)


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch för dåliga ryggar!!! Vandra runt så mycket du kan imorgon och vila emellanåt så håller ryggen bättre!

Stackare dig som fick "rygg-genen" från mig!

Puss! Puss!

2008-06-15 @ 21:29:27
Postat av: Maria

Oj, oj, jag lider med dig. Jag hade diskbråck för 2 år sen i ländryggen det blev till sist operation så jag är helt återställd nu, tack och lov!! Det är inte å leka med att ha ont i ryggen, man inser hur otroligt mycket man använder ryggen, för nästan allt!! Mitt tips är att röra på dig (korta stunder), precis som din mamma sa...:) Kram å hoppas det blir bättre snart!

Postat av: Iris med kaoset

Svar: inreda.com har sin outlet online, så då bor du alldeles förträffligt bra :)

2008-06-15 @ 23:35:31
URL: http://inredningskaos.blogspot.com/
Postat av: Fridasfunderingar

Mamma:Ja.Det räckte väl med alla allergierna? ;-)

Kan inte sova. Sitter här. Dumt!

Maria: Tack för omtanken!!!!

Iris med kaoset:skrattarSkulle läst första meningen så jag hade insett det.... ;-)

2008-06-16 @ 00:02:28
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Karolina

Känner du dig knäckt? förlåt, kunde inte låta bli att skoja lite... =) Hoppas du känner dig bättre och att det går åt rätt håll. Tänker på dig! Nu ska jag jobba, men med -8h sömn efter helgen i gbg! kraaaam!!

2008-06-16 @ 06:39:37
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback