De fem elementen: Metall

Metall...

image533

Erkänn. Lite humor har jag allt!


Jag fuskar litegranna.
Det är ju egentligen torsdagskväll vid publiceringen.
Fredagen spenderas först på jobbet och följs av
after work med kollegorna från "gamla jobbet".
Hoppas det finns efterrätt.
Är så otroligt sötsugen.
Stått emot i två dagar.
Respekt!

Helgen är utan planer.
Det får gärna bli fint väder så att jag och lilleman kan kolla in
Badhusparkens lekutbud.

För de som är intresserade kan berättas att det finns en
viss ♥brudklänning♥ som är avhämtad.
Den förvaras just nu hos brudens föräldrar.
Ryktet säger att brudens far försökte glutta på den.
Han fick dock en välriktad tackling av brudens mor.

Så alla nyfikna bör hålla sig borta.
Speciellt DU som är rödhårig.
Du vet vem du är! :D

Trevlig helg vänner!



Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Får jag glutta lite??? E sååååå nyfiken! =) Ha en skön helg! Kram!

Postat av: Pialotta

Här har du fått in ett riktigt trevligt element:-)
Bra tanke.
Tjing o ha de fint i helgen..

2008-05-16 @ 09:49:57
URL: http://caffepaus.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vet med all aäkerhet att det inte är jag! Ha en ytterst trevlig after-work. Ät sött för mig också är du snäll! Ses förhoppningsvis imorgon, iaf om vädergudarna är med oss... Fast vi kan ju ses ändå ju!

2008-05-16 @ 10:17:35
Postat av: Fru Lejon

Men jag kan väl få se den? Är ju ändå 100 mil bort. En liten bild till min mailbox är inte att tänka på...?

2008-05-17 @ 13:47:06
Postat av: Iris med kaoset

Om man ska på after work så får man lov att fuska med temaveckan tycker jag :)

2008-05-19 @ 08:21:14
URL: http://inredningskaos.blogspot.com/
Postat av: L I S A

Usch, det där suuuuget efter sötsaker känner jag igen..........men jag är ännu mer sugen på att se klänningen...(fast jag antar att vi får vänta tills i augusti, eller var det juli??)Ha det gott!

2008-05-19 @ 18:20:40
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Lena

Jisses vad du ska få skicka bilder till mig sen från brölliset! Det är du faktiskt skyldig mig! ;) kram!

2008-05-20 @ 08:52:18
URL: http://www.lenajl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback