Mys i Stockholm

Min värdinna och barndomsvän har peppat mig att jag måste ju producera ett inlägg trots att jag är på visit i storstaden.
Vi har mestandels myst sen jag kom hit, gått promenader och PRATAT!
Idag for vi en sväng på IKEA.
Tyvärr mår inte min mage så bra, plus att jag mår illa (nej jag är inte gravid), så
trippen till IKEA idag blev  kort och godisintag till "Mamma Mia" som vi hyrde blev i det närmaste obefintligt.

Ska prova att inte ta mina mediciner ikväll i hopp om att magen slutar göra ont!

Nu ska vi mysa en stund till jag, vännen och hennes söta son innan det är dags för mig att bege mig till tunnelbanan. Ska försöka se lite världsvan ut så det inte syns att jag är turist.
Gjorde detsamma igår, gick fort (nåja) och stirrade rakt fram. Fasaden krackelerade dock något när jag var tvungen att ringa vännen och kolla vilken av tågen jag skulle ta, viskande dessutom.


Ska försöka hålla coolfasaden hela resan in idag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Karolina

köp omeprazol på apoteket om det inte går över.. ha en underbar helg! kram

Postat av: Maggan

hej hej...hoppas du har bättre tur än jag hade (med magen alltså:-) Jag var förbi på jobbet och varken du eller P var där - trist, saknar dig! Njut av din storstadssemester så gott det går, syns på måndag! Kram Mags

2008-11-29 @ 19:12:08
Postat av: NUmber nine on Melon Lane

Usch då. Inte kul att vara sjuk när man är på trevligt besök. Krya på dig.

2008-11-30 @ 11:15:14
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter mysigt om man bortser från magen då, hoppas det blir bättre!?;) Ha det bra, kramar emmsan

2008-12-01 @ 23:06:22
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback