Nåt annat efter sisådär två år.


Lilla toaletten har fått sig en makeover.
Mitt allra första blogginlägg handlade om detta rum.
Skitskoj va? *skrattar högt åt mitt eget skämt*
Precis innan premiären i bloggsfären hade jag fixat lite.
Sedan dess.Ingenting.

Hade allt hemma så det kostade inte en endaste krona, och det blev
lite mer mysigt än det varit tidigare. Härligt med möjlighet att tända ljus.


I övrigt är jag fortfarande sjukskriven, tränar och går på behandlingar.
Har fått erbjudande om förlängning på arbetsplatsen jag är på, men tyvärr
inte med samma arbetsuppgift då ordinarie anställd återkommer från ledighet
och min nuvarande kollega har längre tid som anställd.
Ska svara på fredag.
Återkommer väl kring ämnet kan tänkas.



Nu-vila på soffan.

A'jöken!



Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kör-Anna

Vad gulligt sagt av gullungen!

Kramar

2008-11-18 @ 21:38:59
Postat av: Mona

Vad fint det ser ut, inte alls som en toalett utan snarare som ett mysrum. Att du orkar med din onda rygg? Blir lite nyfiken på, vilket jobb har du då blivit erbjuden? Fika på söndag om ni vill och kan?//Kramis

2008-11-18 @ 21:55:05
Postat av: Madde

Åh vad spännande med erbjudande om fortsatt jobb :)

Ni har det verkligen fint i eran lilla toa.

Jag älskar tulpanerna du har där...vars har du köpt dom??

Vad tror du om att ses på fredag eftermiddag?

Tänkte om jag och Ellie skulle komma förbi en stund.

Hoppas ni har det bra och att din rygg inte tar knäcken på dig helt.



Många kramar!!

Postat av: Karolina

Hahaha, du är rolig du! Grattis till förlängningen på jobbet! kram

2008-11-19 @ 06:38:26
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Mamma

Snyggt och smakfullt - som vanligt!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Mamma

2008-11-19 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback