Vill ha, vill ha!

Jag fick ett ryck ikväll och rensade det dåliga samvetet.
Det är går också under namnet "arbetsrummet".
Vi har en garderob som vi inte rört sedan vi flyttade in för fyra år sen.
Det gjorde ju naturligtvis att andra garderober och överskåp
involverades i processen.
Själva databordet orkade jag bara inte med.
Det konstiga?
Det är lika full i garderoberna igen.
Fast det beror på att allt som stått utanför såsom kartonger innehållandes
hela Nationalencyklopedin, resväskor och annat smått numera åtminstonde
inte syns. Skönt!

Däremot vill jag förändra här inne.
Antingen flytta vårt skrivbord till motsatt vägg under förutsättning att vi
investerar i en riktigt bra skrivbordsstol. This one's killing my back!

En annan del av mig vill ha ett sånt här.
Då får man ju liksom någonstans att sätta fram uppslagsverken också.



Expedit  skrivbord samt bokhylla med samma namn.


Fast å andra sidan kan det vara bättre att ha böcker bakom glas.
Ni vet ju hur mycket jag gillar att städa....
Då finns det ju trotjänaren Billy som kan eventuellt komma i fråga.



Lär väl inte bli någon förändring i brådrasket, men drömma går ju.


Nä, nu är det verkligen, verkligen dags att sova!



Text: ©Fridasfunderingar.blogg.se
Bild: Lånade från
www.ikea.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Duktigt! Är det jag som inspirerat lite med alla mina rensningar..? Billy är inte så farligt dyr och fint blir det också. Det finns även passade lådor till expedit, så då blir det lättade att handla. kram kram!!

Postat av: SvBG

Billy är inte att förakta!

För övrigt: Det är inte så konstigt att du har ont i ryggen när du burit ett helt uppslags...hmmm... värk... ;-)

2008-10-20 @ 20:04:35
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: Emma

Vad duktig du e=) Visst e de skönt att rensa ut lite och få lite struktur!? Så skönt när de e gjort;) KOmmer nog bli bra vaddu än väljer tror jag!!!Ha det bra, kramar emmsan

2008-10-20 @ 23:18:42
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: EVA - Jullängtare !!!

Härligt att få rensa lite ! Eller härligt sen i alla fall :D !



1000 1000 TACK för det fina tackkortet som kom i brevlådan idag ! Hur snygga som helst !!!



***

KRAAAM EVA

2008-10-22 @ 14:35:43
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! Och tack för tackkortet. Det var finurligt och jag gick från postlådan och hem med ett leende på läpparna.



Hoppas allt är bra! Kram, M

2008-10-22 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback