Jag hänger inte med ibland....

MAMMA!
Hjärtskärande rop följdes av gråt när sonen sprang genom huset
och letade efter mig.
Tårdränkta kinder lades mot mina när han med uppsträckta
armar gjorde klart för mig att han ville upp i famnen.
Bara sekunder tidigare hade han suttit förnöjsamt i sitt rum och
lyssnat på en saga.
Vi sätter oss och kramas i soffan.
Till den gråtande lilla kille säger jag
"Du vet väl att jag älskar dig mest i hela världen?"
"Vi har tungor vi" blir svaret följt av ett leende.

Ibland hänger jag inte med  :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Undrar var han tänkte på. Kul sagt!

Postat av: Anonym

Hmmmm, han tänker mycket den lille gullhumlan!

KRAAAAAAAAAAAAM!

mamma

2009-02-24 @ 21:45:04
Postat av: Isabelle

Underbara barn. Det är mycket som händer i deras huvuden som vi vuxna inte alltid förstår.

2009-02-24 @ 22:09:21
URL: http://humleochdumle.se
Postat av: Anonym

Vad intressant! Undra vad lilleman menar! Tack för ikväll! Kramkram

2009-02-24 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback