Rojalist sen födseln

Det blev inte att titta på Maria Larssons eviga ögonblick igår.
Ska se den idag istället så utlåtande kommer.
Vad som lockade?
Eklateringen av förlovningen såklart.
För er som hängt med ett tag borde det inte komma som
någon överraskning att jag gillar vårt kungahus.
Har gjort så sedan
födseln misstänker jag :)

Jag ser redan nu fram emot försommaren 2010.

Sen är det lite coolt att kungahuset spelar in en egen video
och lägger ut den på sin hemsida.
Det gick tio minuter så fanns den på youtube.
För Sverige-i(t)  tiden liksom.



Kommentarer
Postat av: Karolina

Satt också som klistrad i soffan och kollade på kärleksparet. Och sedan var dom så söta tillsammans på presskonferensen när dom satt i soffan... Gav iaf mig ett leende på läpparna.. =)

Postat av: Cristin

Rikitigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra?

I så fall kan du skicka en kommentar och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det!

och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg), jag länkar alla som har röstat på mig!

ha det super!

2009-02-25 @ 18:39:50
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Jenny Lidman

Men vad var grejen med drottningens tal? Det lät inte så genuint direkt.. att läsa från en lapp... :)

2009-02-28 @ 11:07:33
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Frida

KArro:Då var vi två som log!

Christin:Ska kika in hos dig vid tillfälle.

Jenny: In the words of Djungelboken

"Du förstår, han kan inte språket särskilt bra"

(fast det är en hon) :)

2009-02-28 @ 23:13:02
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback