Jaha.

Idag var jag på ultraljudsundersökning för njure+urinblåsa.
Det såg bra ut.
Förmodligen borde jag vara lättad.
Men jag är faktiskt besviken.
Såklart är det bra att det inte är nåt fel på njurarna.
Men jag ville så gärna att äntligen få ett svar.
Nu är jag tillbaka på ruta ett igen känns det som.
Jag vet fortfarande inte vad den förhöjda sänkan beror på.



Jag sover tolv timmar per dygn oavsett när jag somnar.
Jag har inte vänta på dygnet dock så jag antar att de timmarna behövs.
Minst fyra av sju dagar i veckan går jag en promenad.
Dessutom har jag lyckats genomföra två styrketräningspass i veckan.
Har provat öka från ett till två.

Socialt går det också framåt då jag inte blir riktigt lika mentalt trött
av att umgås. Förut var jag tvungen att vila i flera timmar före och efer.
Nu är tiden förkortad för återhämtning.

Jag tackar min lyckliga stjärna för att som bryr sig och ställer upp.
Speciellt maken.
Han får dra ett tungt lass, men det verkar tack och lov inte bekomma
honom så mycket.


Vi hörs när vi hörs!
Sköt om dig!

Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Men så kul att höra att du gör sådana framsteg!! ;) Dock förstår jag din frustration över att inte veta vad som är fel... Jag kände oxå av den typen av frustrationen innan jag fick tid för MR. Jag tänkte emellanåt att det kunde vara nåt hemskt å det mådde jag ju inte bättre av. Men det är ju nånstans bättre att veta vad som är fel å tackla det än att bara leva i ovisshet. Jag hoppas verkligen att du får svar snart!!! Men tills dess så ska du känna dig riktigt nöjd med dina framsteg!!

Stor Kram, Maria

Postat av: Maria

Så skönt att det går framåt! Jag hejar på dig Frida och hoppas att allt är tipptopp snart igen. Förresten, kul att träffa dig en stund idag. Hoppas att ni hade trevligt, du och lillasyster. Kram Maria.

2009-07-10 @ 12:54:22
URL: http://maria-75.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback