Kortis del två

Hej!
Nu har vi datorn tillbaka, men jag saknar en massa saker.Typ alla länkar jag någonsin haft.
Tur det finns bloglovin i alla fall.
Korten från januari i år är borta.
Vet inte mer vad som saknas.


I övrigt kämpar jag på.
Försöker njuta av värmen.
Har fortfarande jordens största sömnbehov eftersom
jag går och lägger mig före tolv och sover i lika många timmar.

Vi har hämtat hem en badtunna som maken har börjat bygga in i altanen.

Veckans bästa måste ändå vara att jag kallats på intervju för ett vik som
startar i höst. Intervjun är dock inte förrän i augusti så jag får väl återkomma kring det.

Tänkte lägga upp lite bilder, men jag hittar inte kabeln.

Nåja.

Imorgon är en annan dag!


Frida

Kommentarer
Postat av: Madde

Men åh vad skoj att du ska på intervju. Då ska vi hålla alla tummar vi har! :)

Postat av: m a r i a k o d e n

Håller tummarna!!



Drömde om din mamma inatt.....jag måste nog längta en massa efter er....=)



Kram på dig å ha det bäst! Återkommer med en längre kommentar senare, nu ska jag göra middag!



KJAAAAM!!!

2009-07-01 @ 18:36:24
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt med jobbintervjun! Grattis!

Och vad hrärligt med tunnan. Vi får nog ta och komma förbi någon dag här framöver och inspektera läget!

Kramar!

2009-07-01 @ 20:44:02
URL: http://enannansidaavanna.blogspot.com
Postat av: Fru Lejon

Vad roligt med intervjun! Håller tummarna. Utöver det kommer orkanen Lejon på besök på måndag och en vecka framåt. Hinner du med en kopp eller två?

2009-07-03 @ 23:05:04
Postat av: Frida

Madde: Gör gärna det!

Mariakoden: Håll gärna tummarna, men det är ju inte förrän i augusti så du behöver inte börja än. Jag längtar efter dig också!

Anna: Tack!Tack! Jag hör av mig när tunnan är klar, fast ni får komma innan också såklart! kram!

Fru Lejon: Kan väl vara första människan i världen som längtar efter en orkan då :) Är bara inbokad måndag fm och torsdag fm än så länge så jag ser fram emot att träffas!

2009-07-04 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback