Uppmuntrande ting.




Ni har hört om MP3-spelaren, promenader och spikmattan.
Någonstans i det hela hittade jag denna kruka på ICA.
Bestämde mig för att den skulle få möta mig på min "egen"
lilla toalett. För att påminna mig själv om att tycka om mig själv.

Jag har dock gett mig på en sak till för att få ur mig saker.
Denna pryder väggen i samma toalett.




Hold me close each day
Protect me on my way
Storms may rise
Strong winds may blow
But in Your arms I'm safe 'til the end - I know*



Frida







*Del av "Hold me close" av Mathias Lindqvist

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

ååå...den låten är så superfin!!!



Vilken fin kruka! =)



Kram på dig!!!



Ps. NU får kören börja om tycker jag....

Postat av: Bokmalen

Vilken fin kruka å vilket fint budskap till dig själv!! Vad härligt att höra att du påminner dig själv... Det borde jag oxå göra...

StorKramen, Maria

2009-07-17 @ 22:23:25
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: SvBG

Det borde inte bara vara en liten kruka som står där, utan en hel amfora... med samma text förstås! kram

2009-07-20 @ 00:02:02
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Maggan

Storms may rise...But you are safe:-) Love u och jag älskar den bilden den säger så mycket - nä den säger allt!!!

2009-07-21 @ 20:37:52
Postat av: Vicke

Vilken fin kruka.



Hoppas ni har en bra sommar!

Kram

2009-07-27 @ 22:43:30
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback