Bästa kompis

Kärlek i vardagen



Sonen tittade intresserat på Bolibompa idag.
Åtminstonde så länge "Lilla prinsessan" höll på.
Dagens tema var "bästa kompis", något som hon
letade efter då hon kände sig ensam.
Slutsatsen var att man kan ha många "bästa kompisar"
i olika sammanhang. Tydligen var det något som fastnade för
vid läggdagsmyset efter att vi sjungt de sedvanliga vaggvisorna (enligt A)
Bä bä vita lamm, Krokodilen och Nu i Ro lägger han
armarna om mig, kramar mig och säger med ett stort leende;

Mamma, pappa, A är bästa kompisar.

Mer än så krävdes inte för att jag skulle få tårar i ögonen, blödig som jag är.



En annan sak som fortsätter värma är de många snälla, intressant och
roliga kommentarernajag fått de senaste dagarna.
För dessa tackar jag er oändligt mycket!




Hörs snart igen!
Frida






 


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Underbart att få ta del av sina barns små coh stora funderingar.

Postat av: Helena-hem ljuva hem

Förstår att du blev rörd av de fina orden!!

KRAM Helena

2009-03-05 @ 16:42:37
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Liza

Han är för go lillprinsen!! Nog förstår jag att du ville fälla en tår....

Tack för ikväll!

KRAAAAAAAAAAAAAAAM!

2009-03-05 @ 21:56:49
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Nåå vad gulligt sagt!



Svar: Jag har fått mailet, visst menar du det du skickade igår? Kommer att svara på det ikväll :) Kram Sandra

2009-03-05 @ 22:54:30
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback