Frost.Höst.Hutter



Snön kan inte vara långt borta. Känns på lukten liksom....
I väntan på att det vita ska lysa upp mörkret gör vår Buxbom från
Classes sitt bästa-och ser snygg ut samtidigt!

Nu väntar två lediga dagar från jobbet.
Lilleman har åkt på feber så jag misstänker att
det blir en mysdag imorgon.

Veckans roligaste är i allafall att i slutet av februari är vi ett tjejgäng
på tio som drar till Huvudstaden, och resan är bokat klar!
Orsaken till resan är att nio av oss uppnår den
aktningsvärda åldern av trettio nästa år så det måste ju firas!
Vi har sparat en hundralapp i månaden i tre år så det finns lite
spenderarpengar. Hotellboende och en SPA-dag står bland annat på programmet.

Känns skönt att ha nåt att se fram emot när mörkret sänkt sig, jag har
blivit less på snön och julen är över.

I väntan på snön tror jag att jag går och vilar upp mig på soffan.

På återseende!

Frida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul!! =) Hoppas ni får en rolig resa! =) Kraam!

Postat av: Maggan

Så mysigt....syns på torsdag! Kraaaaam

2009-10-14 @ 18:08:06
Postat av: Isabelle

För mig får snön gärna vänta ett tag, men antagligen är den runt hörnet.

Vad härligt med resan!! Det är sånt man behöver ha att se fram emot. Vi har gjort lika dant i vårat tjejgäng med gemensamt sparkonto och ungefär vart femte år reser vi någonstans, allt från Grekland till Stockholm.



Hoppas du och lilleman har en riktigt mysig dag. Kram.

2009-10-15 @ 08:47:01
URL: http://isabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback