Det är faktiskt trevligt att fylla år.

I alla fall när man får både snygga och praktiskt saker.
Visar dock bara de snygga än så länge....



Allt finns på Maggans Djungelkiosk i Hortlax!
Skynda dit!

Fick även högtalare till vardagsrummet och ett våffeljärn.
Inte dåligt!



Har idag haft världens bästa dag med mamma och syrrorna.
Har shoppat väldigt många fina saker-bara till mig.
Kläder, ögonskugga, finstövlar och vinterjacka bland annat.
Man behöver med andra ord inte fyllar år för att få trevliga saker.
Tack igen mamma för att du gjorde shoppingen möjlig,
och tack för allt gott vi ätit!


Frida-helt slut men glad


Kommentarer
Postat av: Soffan

Det är ju kul för dig att fylla år. Du slipper ju fylla 30. I ett år till... Haha!

Vilken underbar det låter som att ni har haft! Lyllos!

Postat av: Emma

Har du fått din födelsedagspresent nu då?

2009-09-05 @ 23:35:36
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Tjusigt!! Ja, visst är det trevlig med presenter!! ;) Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!

Kramen, Maria

2009-09-05 @ 23:55:47
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ja men snyggt - en annan fick ju vara med och välja (vasen)...snygga saker till en snygg person:-)

kramis (ps jag har ju också paket till dej....)

2009-09-06 @ 17:08:43
Postat av: Frida

Soffan: Märk väl att jag inte kommer med några gammelskämt som tant inte förstår.Jag har respekt för de äldre ;)

Emma:HAr svarat hos dig,men jajamänsan.Den underbart inslagna presenten stod på köksbordet och väntade när jag kom hem igår.

Bokmalen Maria: Tack Maria!Vet du, jag har av någon anledning jättesvårt att kommentera hos dig.Jättemånga gånger har mina kommentarer inte kommit med utan jag fått felmeddelande.Bara så du inte tror jag är fisig. Kram!

Maggan: Fick du?Inte dåligt! Ett paket till moi? Vi måste träffas, men jag har feber igen. Blä!!!!Kram!

2009-09-06 @ 17:52:26
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh vilka fina presenter du fick! Vaserna som är slingrade om varandra var ju helt fantastiska! Fin blogg! Kram Emmy

2009-09-20 @ 17:10:00
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback