Sjukt tråkigt.

Hört om hon med jordens sämsta immunförsvar?
Jepp.
That's me.
Fick feber och halsont och har legat sedan tisdag.
Första dagen jag mår bättre idag dock!
Märker verkligen att jag inte har så mycket reservkrafter,
men det är nog inte så konstigt med tanke på de senaste året.

För övrigt är jag fortsatt sjukskriven till sista december.
Jag känner mig peppad att gå på jobbet men nog är
det skönt, och nödvändigt, med återhämtningsdagar.
Det gör att jag kan ge allt när jag jobbar.
Har haft en sämre nackperiod, vilket jag får behandling för.
Har dock inte kunnat träna pga "vanlig sjukdom", så det ska bli
skönt när jag kan börja om.

Dagens enda måste är en (välbehövlig) dusch.
Den ser jag fram emot.

Dagens tråkiga är att jag missar kalaset för min söta
systerdotter som fyller två år.
Dessutom missar jag fikat, vilket är en stor sorg.

Nähäpp.
Nu vet ni var jag hållit hus i allafall.



Ha en skön helg vänner!


Frida


PS:Fick jättefina presenter när jag fyllde år.Ska visa snart DS

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får snart en till present. Tråkigt att du missar kalaset! Men du måste vara frisk till imorgon. Kram

Postat av: Bokmalen

Nämen, hua vad tråkigt att va sjuk!! Jag höll på att bli sjuk i början på veckan men lyckades mota bort förkylningen men Kan Jang!!??? Inte vet jag men jag tog Kan Jang å sen gav det lixom upp...

Hoppas du kryar på dig fort å hoppas helgen blir fin för er!

Kramen, Maria

2009-09-04 @ 15:43:57
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hoppas du känner dig piggare och får en riktigt skön helg! Bamsekramar till dig sötnosen..

2009-09-04 @ 22:25:11
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Isabelle

Krya på dig!

Visst är det tråkigt att vara sjuk men samtidigt så viktigt att lyssna på kroppen och låta den återhämta sig ordentligt. Så ta hand om dig ordentligt nu så ska du se att krafterna återvänder. Kram.

2009-09-05 @ 08:39:28
URL: http://isabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback