Min vän datorn

Hej, hej!
Att ligga och skriva är en konst för sig. Misstänker att jag kanske kommer
 bli något av en expert (om inte annat så på stavfel) :)
Måste tacka för all stöttning ni ger mig. De ger mig det där "lilla extra´" för att stå ut.
Datorn har i princip varit vid min sida sedan jag fick den- minus sovtid och familjetid.
Det är sammantaget ett fint tidsfördriv.
Lyssnar på musik och spelar mahjong är otroligt avslappnande måste jag säga.

Jag är ensammen hemma. Maken arbetar och sonen är hos kusinerna
med föräldrar och blir väl omhändertagen. Det värmer ett mammahjärta!
Han hann dock bygga en gigantisk koja innan han for imorse, delvis med hjälp av storkusin.
Ska bli intressant att se om han är lika entusiastisk vid själva rivadet och ihopplockandet sen.
I think not :)

För övrigt tycker jag alla kan uppdatera sina bloggar flera gånger om dagen så jag har nåt att läsa.
Det ställer ni väl upp på? ;)



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad bra att du fått sånt fint sällskap av datorn. Datorn var min bästa vän när jag låg å inte kunde göra nåt. Då tyckte jag oxå att alla kunde uppdatera oftare. ;) Jag försöker få tid till inlägg men jag känner att jag inte har tid just nu, tror det ska bli bättre efter helgen!??

Kramen, Maria

Postat av: LenaJL

uppdatering x flera är en bra idé! :)

tack för dina fina rader i min blogg, jag har tänkt så mycket på dig också, men jag har bara inte orkat höra av mig. Nu ska jag bli bättre och det är ju redan på väg åt rätt håll, så uppdateringen ska bli bättre den med! :)

kramar tillbaka!

2010-04-12 @ 12:27:01
URL: http://lenajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback