Lugn men trevlig helg

Helgen har varit härlig.
Systersonen sov över fredag till lördag, och på
lördagen kom resten av familjen på middag.
I slutändan hade pojkarna varit tillsammans i
över ett dygn, och de lekte hela tiden.
Inga kontroverser.
De är helt otroliga!

Så här pigga var de kvart i tio på kvällen till exempel!


Gick inte ens att fånga på bild...

På menyn stod löjromstoast till förrätt, oxfile med potatisgratäng till
huvudrätt och en äppelpaj till efterrätt.
Supergott!
Sällskapet var förövrig trevligast möjliga också.




LillA höll på att bli utlagd på Blocket i natt, men han är fortfarande kvar.
Jag fick sovmorgon och blev därmed en trevligare människa.

Sena eftermiddagen spenderade vår lilla familj på Nimbys värld och nu myser vi i soffan.

Min hosta håller sig envist fast, men annars börjar jag må rätt bra.

Veckan som kommer är en enda lång förberedelse inför bemärkelsedagen
nästa helg. Jag fyller som sagt 30 år.
Förut kändes det som att 30-åringarna var jättevuxna människor.
Ju närmare jag kommer desto mer inser jag att man nog blir
jättevuxen först när man är 40. Eller? :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Härlig bild! Jasså det är dax att komma upp till 30-sträcket, ja du vet väl att livet börjar då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback