Min (snart) fyråring är bäst, Best i tell you!

Ni kanske blir less, men jag måste bara skriva om sonen.
Han har gjort det återigen.
Jag talar naturligtvis om den (ofrivilligt) roliga StorA.

Vi var på stan själva idag, han och jag.
Bland annat skulle vi på Shop Intim och handla en BH till mig.

StorA: Mamma, vem ska ha BHnen?
Jag: Vem tror du?
StorA: Du mamma!
Jag: Japp.
StorA: Men Maaaaamma, varför ska du ha en BH?
Jag: För att min gick sönder så jag behöver en ny.
StorA: Jaha. Gick den sönder för att du fick så stora bröst?

Pappas favoritbutik fick också en påhälsning.
Där gör han varianter på skvallerbyttabingbång låten.
Allt han gjorde var således med den melodislingan

StorA (glatt): Mamma är ett litet troll!
Jag (glatt): Nähä. Jag är ett stort troll
StorA: Mamma är en fisis!
Jag (påpekar): Vi pratar inte om sånt här.
Kan du inte sjunga nåt snällt
StorA: Mamma är en griiis!
Jag( hrmpf): Är det snällt det?
StorA (leende): Mamma är en koooo
Jag: Men det är ju inget snällt
StorA: Mamma är en sötis!
StorA: Mamma är snygg!

Jag=Nöjd

Hur var det nu?
Början i moll och finalen i dur?

Kommentarer
Postat av: Linn, Felicia, Oliver

söötunge=)

Postat av: Cissi

Hahahahahahahahahahahaha, jag älskar din son alltså!!! =)

2010-08-05 @ 17:44:43
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Kan berätta att jag inte blir less på att du berättar om din underbare son. Så trevligt att få dra på smilbanden!! ;)

Ingen fara, jag förstår. Det blir ju bara att man funderar när man ser att dryga 30 pers varit inne å ingen har kommenterat. ;) Jag vet, jag "orkar" inte alltid kommentera jag heller. Det är ju inget "krav", bara kul när dom kommer. ;)

Jo, det är bron från Gevalia-reklamen, där en kille hoppar bungyjump ner i en båt!! ;)

Kramen, Maria

2010-08-06 @ 20:16:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Frida.



Har börjat blogga igen, nu med ny blogg. Välkommen hit istället! Karin fd Rosa maränger.

2010-08-08 @ 22:14:25
URL: http://livingkd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback