Livet i en låda

Hej vänner!

Julen blev precis som den brukar vara-vilken gör mig otroligt glad.
Det bästa med den är att vi får vara tillsammans är min mening.
Lyckades personligen med bedriften att äta lämpligt med julmat
så jag hade plats för min favorit: Ris a la Maltan. Sweet!

StorA fick bland annat ett Xbox i  julklapp vilket resulterade i
mycket familjetid igår då vi satt hela bunten och spelade.
Det passade dock bra för hos oss har juldagen av
tradition blivit värta slappardagen.

Det som är lite pinsamt i spelsammanhanget är att jag själv
inte alltid förstod vad vi skulle göra för att fixa vissa banor.
Spelet är ju bara från fyra år så ni kan väl förstå att det
var ganska svårt för mig... ;-)

När det gällde Xboxen så blev den stora överraskningen för mig
att jag fick "Lips" till. Ni vet microfoner och skivor för att sjunga med.
Undrar om Maken förstår att jag faktiskt tänker använda det?

För er som inte vet så kommer detta från samma man som
höll på att mentalt döööö av mitt pianospel för några år sen.
"Du spelar ju samma sak heeeeeeeela tiden" klagade han.
"Det kallas refräng" blev mitt upplysande svar.


Ajja. Nog om detta.
Nu ska jag försöka vakna till.
Var igår för trött för att somna- och idag är jag för trött för att vakna.
Märkligt det där.


GOD FORTSÄTTNING!


Frida



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, kan trösta dig med att du inte är ensam som inte förstår sig på tv-spelen. Jag är helt lost när det kommer till spel å gillar det inte speciellt mycket heller.

Lips däremot låter kul!

Kramen, Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback