Bling, bling



Jag har fått ett halsband av A som han gjort själv.
Den har "mina siffror" på sig (läs någon korresponderande bokstav).
I like it!
Enda kruxet är att han bestämt att jag ska dela det med en av
hans fröknar. Vi får köra varannan-vecka principen ;)

Idag verkar vara en "tröttdag".
Har haft ont i magen ett par dag.
Antar det växer.
Enda jag ska göra idag är att träffa lillasyrran för fika.
Blir trevligt, eller "najs" som hon skulle skriva.
Hon är ju lite mer hipp än jag.


Imorgon är det alla hjärtans dag.
Känns som det kvittar.
Ge varandra en extra kram imorgon vetja.
Och en ikväll.
Eller säg ett snällt ord.

Vänlighet är smittsamt-låt oss starta en epidemi!

Kommentarer
Postat av: LenaJL

Min mage gör också ont. Kom hit så äter vi en semla. för nu ska jag baka. kram

2010-02-13 @ 14:51:02
Postat av: "Hippa syrran"

Tack för den!

Postat av: Alexgrete

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2012-02-08 @ 09:22:54
URL: http://alexgrete.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback