Lights out



Jag har, i ärlighetens namn, haft en rätt tuff vecka.
Har nämligen fått problem med att somna och sover dåligt.
Har lite svårt hitta sköna sovställningar, och måste (redan nu) upp på
toaletten minst två gånger varje natt. Svårigheten att somna har gjort att jag
grubblat en del på jobbet, vilket vi alla vet, sällan är bra.
Har dock fått otroligt mycket gjort och känner mig mycket lugnare.
Nästa vecka är jag nämligen på konferens så det går bort en hel vecka.

Jag har idag fyllt på med energi på körövningen som var mycket rolig.
Imorgon ska jag och få en pedikyr innan jag jobbar veckans sista pass.
Ska bli otroligt skönt!

Veckans bästa är dock att illamåendet verkar vara på ordentlig tillbakagång.
Var tvungen ta medicin på kvällen idag, men har varit utan de två dagarna innan,
samthela dagen fram till kvällen som sagt var.


Jag gör redan nu blogghelgpaus.

Sköt om er i helgen!

Frida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg:) Kraaam

Postat av: m a r i a k o d e n

Det var sååå kul att träffa dig o höra på din sjuka humor:)

Kram o gonatt!!

2010-01-22 @ 00:08:38
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Skönt att illamåendet är påväg bort!! Ta väl hand om dig!!! Å trevlig helg till er med!! ;)

Kramen, Maria

2010-01-22 @ 00:30:19
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Karolina

Kram på dig sötnos, ha en bra helg. Själv ska jag ha beredskap i helgen...

2010-01-22 @ 06:33:56
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: EVA

Skönt att illamåendet börja att ge sig...för det är jobbigt ! Jag vet...



Ha en underbar helg vännen !



***



KRAAAM EVA



:)

2010-01-22 @ 09:39:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Läna

Vet du, min svägerska säger att om man funderar mycket när man ska sova, så ska man skriva ner det på ett papper. Då är det lättare att slappna av sen säger hon. Testa. :) kRAM!

2010-01-22 @ 11:27:47
Postat av: Maggan

Kram kram på dej - längtar tills du kommer hem från Kiryyyna då ska vi umgås! kram kram kram

2010-01-24 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback