Nytt år, nya rum idag så blir det vardagsrum



  

Tur jag har en svärmor som blivit less på allt vad panelgardiner heter.
Jag har fått låna till vardagsrummet, mittenrummet och vid matplatsen.
Det får ni dock se en annan dag.
Vardagsrummet har därmed fortsatt vara mysigt även efter att
julen med alla dess attiraljer gjorde sitt uttåg.
Vardagsrummet är för övrigt det rum som står först på listan att göras om
när Operation omflyttning drar igång.
Hålet för hyllan där all media är ska byggas igen så det
kommer att bli en hel vägg så småningom.
Detta för att rummet bakom (nuvarande arbetsrummet) ska bli barnrum.


Sen måste ni observera vår nya vardagsrumsmatta.
Vi fick den i julklapp av svärmor.
Fast vi fick såklart välja själva. Jätteskön att ha fötterna på för den är så mjuk och
fluffig. Men den är råsvår att dammsuga....
Nåja. Man kan väl inte få allt här i världen! :)

Jag och sonen myser idag.
Snart ska jag göra lunch och sedan åker vi till Anna och hennes sötnöt.
Sonen längtar nästan lika mycket som jag!

Kommentarer
Postat av: EVA

Ja det blir ju alltid lite snurr i huset när man blir fler...

Här fick vi...eller maken :) börja renovera vindan då jag väntade Edith...och det var ingen liten operation...hihi ! Hade stått helt oanvänt i alla år ( alltså flera hundra år...hihi )så det var en del att göra...



Skönt att du mår bra och lilln också gör det ! Och att A verkar vara väldigt* vaken på allt...hehe...!



***

KRAAAM EVA



:)

Postat av: EVA

Hmmm...blev lite konstiga svartare texter...



***

KRAAAM igen !

2010-01-13 @ 12:51:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad fint ni verkar ha det hemma =)



Måste ta en fika-kväll snart hos mamma tycker jag...;)



Kraaaam!

2010-01-13 @ 14:34:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vad kul att få se hur ni bor!! Fint som attan har ni ju dessutom!! ;)

Hoppas ni haft en bra dag å att ni får en fin kväll!

Kramen, Maria

2010-01-13 @ 15:54:18
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback