Provning utan prövning

Hej,hej!
Har varit borta större delen av veckan eftersom jag varit på kurs i Kiruna.
Om de ändå ska flytta stan föreslår jag att de flyttar till ett mindre backigt ställe :)
Inte skoj att gå där för mig, får så mycket sammandragningar.

Gårdagskvällen var vi hos syrran m familj och myste.

Idag har vi bjudit mina föräldrar till oss.
Pappa bjöd in sig själv att att smaka på den
nya hobbyn så då tyckte
vi det skulle vara roligt att bjuda både han och mamma på mat också.
Ska bli väldans intressant om de orkar prova sig igenom hela samlingen.
Jag ska hämta dem kring halv fem så även min skottlandsälskande mamma
får delta i provningen.




God mat blir det också kan jag avslöja, men inte vad.
Mamma kan ju hinna tjuvläsa! :)
Själv ska jag snart förbereda efterrätten.

Ha en skön helg vänner!

Kram,
Frida


Kommentarer
Postat av: LenaJL

Vi kan starta en sammandragnings-klubb! Jaaaa! ;)

2010-01-31 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback