Anger management

Trevligt att så många gav sig tid att dela med sig av sina
tankar kring mitt förra (oglada) inlägg.
Det var verkligen en dålig dag igår.
Jag är fortfarande lika upprörd, men mer kontrollerat.

Igår kom StorA med käcka utrop som
"Jag vill inte vara med dig mamma".
Kan inte säga att jag klandrar honom.
Igår ville jag nästan inte vara med mig själv.
Haft den känslan någon gång?

Mest klockrena frågan, som besvarade sig själv, fick jag dock via sms.
Lillasyster stod för skulle fråga HUR det var med mig, men det
blev en freudiansk felskrivning i form av:

Hej! Sur mår syster idag? Kram!

Som sagt. I princip en retorisk fråga.

Jag rymde med storasyster på kvällen till Nodo.
Dåligt fika, men trevligt sällskap. Sen hann vi surra politik hos
föräldrarna också. Alltid givande.

På måndag undersöker undertecknad vem som är vår förskolas
förskolerådsreprestentant eftersom storasyster är för en annan förskola
i samma område. Dessutom ska jag ta redapå vem som kom på att
de eminenta tiderna för barnen skulle vara just 8-11.

Med det tar jag helg från dagisfrågan.

Maken åkte bort imorse då idrottstävlig hägrar hea helgen.
Idag väntar lunch med lillasyster, och ikväll tar hon med sig StorA för
övernattning hos sig. Har inte berättat det än för honom utan det får
hon göra. Ska bli intressant att se reaktionen för han lär bli glad.


Trevlig helg!

(och kul att det blev fler än två kommentarer)

Kommentarer
Postat av: LenaJL

trevlig helg ni med!



kommentarer gör lixom dagen! :)



kram!

Postat av: Anna

Jag hoppas att du får en skön helg utan att behöva grubbla allt för mycket på tråkiga dagistider! Kram Anna

2010-06-04 @ 21:09:05
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ha nu en skön dag och mys av lugnet ikväll.. Hade gärnat kommit förbi en sväng på lite fika. Men nu är det inte länge tills jag kommer hem, dagarna räknas!! Kram Kram!

2010-06-05 @ 10:35:35
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback