Blocketnörd?

Jag har i över en och en halv månad hållit utkik på
Blocket efter en speciell loftsäng som inte görs längre.

Igår hände det.

Annons kom ut på exakt en sådan säng.
Den publicerades 23:21.
Jag svarade 23:40.
Inser nu att säljaren förmodligen nu tror
jag är en sån där Blocketnörd.

Själv kallar jag det tur.


Bild från Blocket

Loftsängen LO är på gång hem till oss.
Maken fick fara på roadtrip.
Denna gång utan att jag är avis.

Är dock rädd för att det kan bli en dyr resa.
Han mumlade nämligen nåt om att
"kolla på en bil" när han ändå var iväg.


Har uppdaterat "andra bloggen" med bilder på kidsen.
De är obehagligt lika.
Sugen på att få tillgång?
Kontakta redaktören.
(läs: mig men redaktören lät sååå mycket coolare)

Kram,
Frida




PS: Maila eller kontakta mig på Facebook om du vill ha
inloggningsuppgifterna. (reds.anm) DS



Kommentarer
Postat av: sabina

Hejsan Frida,har du en till blogg,jag följer din blogg flitigt,gillar allt du skriver,du kan verkligen detta. Vore kul att läsa den "andra" åxå

2010-06-15 @ 15:55:05
Postat av: Malin B

Vill någon inhandla en loftsäng från Ikea som heter Robin så hojtar ni till hos mig!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback