Not ready to make nice

Den spelades just på min mobil.
Inte för att jag bråkar med någon.
Har dock valt den som kom-ihåg melodi.
Ska nämligen få rå om mina syskonbarn en stund så
jag ska snart gå och hämta dem från dagis.


Lite halvdåligt väder idag. Inte som för några dagar sen dock då bilden togs.
Snacka om att himlen öppnande sig!

Piteå Summer Games drar ju igång snart,och för första gången, på
jag vet inte hur många år, är jag inte med.
Det brukar ju vara bra väder den helgen, så jag hoppas att det inte
blir något undantag från vädergudarna i år.

Om ni inte sett det än så kan jag tipsa om att (oredigerade) bilder från
StorA:s rum finns för beskådan i förra inlägget.

Tjingeling!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback