Så fel och ändå så rätt



Jag har idag gått in i v 29+0.
Mycket bra.
Jag sköter mig exemplariskt.
Är i omgångar uttråkad till max.
Dessutom är det skrämmande att de bästa som finns på tv en fredagkväll
är Dirty Dancing. Misstförstå mig inte. Jag hyser kärlek till den.
Men det är dock fredag så utbudet borde vara större.

Då jag blev extremt rastlös igår kläckte maken ur sig.
"Du kanske skulle läsa de där Frostfolket igen".
HAHA!
Så fel och så rätt.
Så, årets genomläsning av Sagan om Isfolket har tagit sin början.
Tillbaka till sängen.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Det gäller att hitta på saker att göra. Var själv på Hemmakväll i fredags och köpte 15 filmer, då dom sålde ut gamla och nya hyrfilmer för 19:- st. Be Patrik kolla om dom har samma i Pite. Ha det så bra, det är helt underbart att du är i v 29!! Heja heja!

Kram Kram

Postat av: LenaJL

Jag har inte ens en bok som jag vill läsa... Jag är inte så förtjust i det. Men jag funderar på att låna nån talbok. Värt ett försök! :) KRAAAAM

2010-03-07 @ 12:56:59
Postat av: Bea

Trevlig läsning!! Härligt att tiden går och att du redan är i 29:e veckan. Keep on! Kram

2010-03-08 @ 09:38:58
Postat av: Anna och David

Hej!

Var ute och surfade runt på olika bloggar och hittade hit. Kul! Hoppas att allt är bra och att det går bra med graviditeten.



Grannarna på Silvervägen

2010-03-09 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback