Social helg-lite bloggtid

Hej, hopp!

Vilken bra helg detta varit!
Kördag igår inklusive lunch på Wayne's så jag fick en
(just det) Caffe Latte med hasselnötssmak.
Bästa var att jag glömt börsen i bilden så mamma
betalade. Hon är väldigt generös min mor!


Både igår och idag har vi haft besök av trevliga
människor! Mycket härligt att få sällskap!
Vi är inte alls emot besök måste jag säga, tvärtom.
Vet att det inte är så för alla nyblivna föräldrar,
men för oss är det då så.


Måste förresten visa det fina lapptäcket LillA fick
från BarnIVA. Om jag förstod allt rätt så finns det
en förening som tillverkar dem just till prematura
barn som är inlagda för att det ska få det lilla extra.
Respekt och tacksamhet till dem!



Snyggt är det dessutom!


Kommentarer
Postat av: LenaJL

ja, de är underbara! jag läste ett anslag om det när jag låg inlagd på bb. :) bra initiativ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback