Håhå ja jaaa

Tack Nadia och Maria för responsen på förra inlägget.

Funderar dock över om någon orkade läsa hela inlägget?
För det blev rätt så långt insåg jag.

Å andra sidan kan ju avsaknaden av frågor bero på att jag
inte är så hemlig egentligen :)

Jag har idag har besök av barndomsvännen Karro och
som vanligt när vi träffas har vi mysigt och skoj!

Imorgon blir det konsert med kören på dagen,
följt av middag och körfest.
Jag kommer dock att köra bil då Maken arbetar i helgen.

Håller på med middagen.
Fläskfile, pasta penne och bearnaisesås.
Perfekt fredagsmiddag.

Serveras dock inte på dessa snajsiga fat, men jag ville visa dem
ändå. Fördelen med att mamma och pappa rensar är att fina
grejer får flytta hem till oss istället nämligen.



Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilkenlyckad rensing - för dej!!! =)

Supertjusiga fat.

Postat av: Frida

Visst är jag!!! :)

2010-11-21 @ 00:19:18
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback